Kilka istotnych informacji, o które dość często pytacie:
1) Mapa z miejscami startów, miejscami dla suportu, biurami zawodów itp. Wszystko to znajdziecie tutaj:
UWAGA trasa 150km i 100km - zmieniła się lokalizacja PK2 - z Wołowca musieliśmy przenieść się z powrotem do Bartnego (nie do Bacówki), zatem ten odcinek wydłuży się o ok. 4,5 km.
2) Starty puszczane będą co 30 sekund w grupach 4-osobowych. Kolejność startów wg rankingu ITRA, wysoki ranking = start na początku (nie proście o starty ze znajomymi). Jeśli nie ma kogoś w rankingu - wówczas kolejność wg numerów. Listy startów opublikujemy najpóźniej w poniedziałek.
3) Nie mamy w tym roku możliwości wynajęcia trackerów - przykro nam.
4) Jest szansa, że zostanie w autobusach kilka miejsc, jak tylko będziemy znali ich liczbę - damy znać i wrzucimy ponownie do sprzedaży.
5) Odbiór pakietów będzie w miejscu startu dla każdej z tras. Nie będziemy sprawdzać wyposażenia na starcie. Prosimy, jeśli tylko macie możliwość o odbiór pakietów możliwie wcześniej, optymalnie dzień przed startem, a nie tuż przed zamknięciem biura.